Від зовнішнього вигляду салону і фасаду залежить ставлення кліентів до самої організації.
22.06.2018
Салон ''Дом оптики''
м. Черкаси, вул. Хрещатик, 200 | Тел.: 098-839-89-97

На запитання відповіла Лілія Єременко, директор салону

1. Розкажіть про діяльність Вашої компанії (магазину), про послуги, які Ви надаєте чи про товари, які продаєте:
Салон "Дом оптики". Неопераційні методи корекції зору, продаж сонцезахисних окулярів, медичних окулярів і т.д.

2. Як Ви відноситесь до чистоти? Наскільки важливо для Вас підтримувати Ваш офіс (магазин, квартиру) у чистоті і чому?
Важливо. Від зовнішнього вигляду салону і фасаду залежить ставлення кліентів до самої організації.

3. Скажіть, чому Ви звернулись у клінінгову компанію?
Мийка фасаду (не можливість здійснити прибирання самостійно).

4. Які головні, на Ваш погляд, відмінності у роботі прибиральниць (до яких ми всі звикли) та професійних клінерів?
Наявність необхідного обладнання та інвентаря для прибирання на висоті.

5. Будемо вдячні Вам за відгук про роботу клінінгової компанії "Універсальний Прибиральник"
Дуже задоволені роботою. Команда працювала досить швидко, не дивлячись на великий об'єм роботи. робота виконана якісно, добросовісно. Будем звертатись надалі.


Поділитися з друзями:

Переглядів: 8 | Інтерв`ю належить до таких категорій: Аптеки, продаж ліків; оптика, Черкаська область, Миття вікон, вітрин, фасадів

Нові інтерв`ю