"Акуратність, порядність, педантизм" - ось які якості властиві клінерам на думку Олени Ткачук, директора готеля "Монарх".
24.07.2010
Готель «Монарх
Ів.-Фр. обл, с.Корнич (біля м.Коломия), вул.Чернівецька, 2 | Тел. (03433) 5-22-99, (067) 342-05-06 | сайт: www.monarx.com.ua

На запитання відповіла Ткачук Олена, директор

1. Розкажіть про діяльність Вашої компанії (магазину), про послуги, які Ви надаєте чи про товари, які продаєте:
Готель "Монарх" працює цілодобово, без вихідних! В цьому готелі кожен клієнт може зупинитись в одному з 27 чудових номерів на свій смак, від звичайного одномісного номеру до номеру класу люкс.

2. Як Ви відноситесь до чистоти? Наскільки важливо для Вас підтримувати Ваш офіс (магазин, квартиру) у чистоті і чому?
Має бути чисто.

3. Скажіть, чому Ви звернулись у клінінгову компанію?
Треба було Ваших послуг.

4. Які головні, на Ваш погляд, відмінності у роботі прибиральниць (до яких ми всі звикли) та професійних клінерів?
Акуратність, порядність, педантизм.

5. Будемо вдячні Вам за відгук про роботу клінінгової компанії "Універсальний Прибиральник"
Щиро дякую. Одразу відгукнулись. Культурне і якісне обслуговування.


Поділитися з друзями:

Переглядів: 14265 | Інтерв`ю належить до таких категорій: Івано-Франківська область, Генеральне прибирання квартир та офісів, Готелі, бази та кімнати відпочинку

Нові інтерв`ю