В компанії "ІДЕАЛ" вважають, що чистота забезпечує збільшення покупців.
09.07.2010
ТЦ "Ідеал"
м.Івано-Франківськ, вул.Галицька, 8.

На запитання відповів Анатолій Іванович, сп. адміністратор

1. Розкажіть про діяльність Вашої компанії (магазину), про послуги, які Ви надаєте чи про товари, які продаєте:
Мережа торгових центрів побутового обслуговування, будівельні матеріали, відпочинковий бізнес.

2. Як Ви відноситесь до чистоти? Наскільки важливо для Вас підтримувати Ваш офіс (магазин, квартиру) у чистоті і чому?
Важливо і доцільно підтримувати чистоту. Чистота забезпечує збільшення покупців.

3. Скажіть, чому Ви звернулись у клінінгову компанію?
Потрібно було помити фасадні вітражі та вікна.

4. Які головні, на Ваш погляд, відмінності у роботі прибиральниць (до яких ми всі звикли) та професійних клінерів?
Відповідальне ставлення до своєї справи, професіоналізм.

5. Будемо вдячні Вам за відгук про роботу клінінгової компанії "Універсальний Прибиральник"
Дякуємо за хорошу, відповідальну і професійну роботу, пунктуальність.


Поділитися з друзями:

Переглядів: 2722 | Інтерв`ю належить до таких категорій: Супермаркети, торгові центри, Івано-Франківська область, Миття вікон, вітрин, фасадів

Нові інтерв`ю