Звернулися до вас з терміновим замовленням по прибиранню після ремонту.
15.11.2016
ТЦ "Метро Кеш енд Керрі Україна"
Полтава вул. Київське шосе 1-А | Тел.: (0532)50-39-02 сайт

На запитання відповіла Сокол Оля, керуючий торговим залом

1. Розкажіть про діяльність Вашої компанії (магазину), про послуги, які Ви надаєте чи про товари, які продаєте:
ТЦ "МЕТРО" центр оптової торгівлі. Продаж продовольчої та не продовольчої групи товарів.

2. Як Ви відноситесь до чистоти? Наскільки важливо для Вас підтримувати Ваш офіс (магазин, квартиру) у чистоті і чому?
Чистота ТЦ - литце компанії для клієнів та партнерів. Регулярно слідкуємо за чистотою приміщень, особливо продуктових зон та цехів.

3. Скажіть, чому Ви звернулись у клінінгову компанію?
Потрібно було швидко перед відкриттям номого формату ТЦ прибратися після ремонту. Наша клінінгова не правлялась і запросили "Універсальний прибиральник".

4. Які головні, на Ваш погляд, відмінності у роботі прибиральниць (до яких ми всі звикли) та професійних клінерів?
Ми користуємося тільки послугами клінінгових компаній. Але і вони не завжди можуть виконати великі об'єми роботи вчасно. Тому залучаємо допоміжні компанії. В порівнянні зі звичайними прибиральницями, основне це якісь та професіоналізм працівників. Профільні знання специфіки прибирання різного роду приміщень ...

5. Будемо вдячні Вам за відгук про роботу клінінгової компанії "Універсальний Прибиральник"
Звернулися до вас з терміновим замовленням по прибиранню після ремонту. Роботу потрібно було виконати вночі перед відкриттям ТЦ. Не зважаючи на великий об'єм робіт, ваші працівники справились відмінно і вчасно. Дякуємо за професіоналізм.


Поділитися з друзями:

Переглядів: 23 | Інтерв`ю належить до таких категорій: Полтавська область, Прибирання після ремонту та будівництва, Супермаркети, торгові центри

Нові інтерв`ю