Чистота магазину загалом, та зокрема чистота фасаду – це наше лице.
29.09.2014
Магазин «Де-Люкс»
м. Ужгород, площа Ш.Петефі, 10 | Тел.: 066-888-24-00

На запитання відповіла Марина, продавець

1. Розкажіть про діяльність Вашої компанії (магазину), про послуги, які Ви надаєте чи про товари, які продаєте:
Продаємо жіночий класичний одяг.

2. Як Ви відноситесь до чистоти? Наскільки важливо для Вас підтримувати Ваш офіс (магазин, квартиру) у чистоті і чому?
Чистота магазину загалом, та зокрема чистота фасаду – це наше лице. Це важливо для нас підтримувати порядок.

3. Скажіть, чому Ви звернулись у клінінгову компанію?
Для миття фасаду та вивіски.

4. Які головні, на Ваш погляд, відмінності у роботі прибиральниць (до яких ми всі звикли) та професійних клінерів?
а) Не можу порівняти, так як в нас немає прибиральниці;
б) - ;
в) -

5. Будемо вдячні Вам за відгук про роботу клінінгової компанії "Універсальний Прибиральник"
Все сподобалось. Добре справились з роботою. Зауважень немає.


Поділитися з друзями:

Переглядів: 766 | Інтерв`ю належить до таких категорій: Закарпатська область, Миття вікон, вітрин, фасадів, Одяг, взуття, аксесуари

Нові інтерв`ю