В питанні прибирання мені простіше мати ділові відносини з фірмою
17.03.2015
Салон шторів "Т-Стиль"
м. Ужгород, площа Дружби Народів, 2/2 | 066-430-2009

На запитання відповіла Талапа Олена Олександрівна , власниця

1. Розкажіть про діяльність Вашої компанії (магазину), про послуги, які Ви надаєте чи про товари, які продаєте:
Наш магазин "Т-Стиль" - це салон шторів та гардин.

2. Як Ви відноситесь до чистоти? Наскільки важливо для Вас підтримувати Ваш офіс (магазин, квартиру) у чистоті і чому?
Чистота для мене - це основне!

3. Скажіть, чому Ви звернулись у клінінгову компанію?
В питанні прибирання мені простіше мати ділові відносини з фірмою, аніж наймати щомісяця для цього людей з вулиці. Так ти домовився про роботу - заплатив гроші. В результаті - гарно виконана робота і мінімум мороки.

4. Які головні, на Ваш погляд, відмінності у роботі прибиральниць (до яких ми всі звикли) та професійних клінерів?
По-перше, досвід, по-друге, професійне обладнання.

5. Будемо вдячні Вам за відгук про роботу клінінгової компанії "Універсальний Прибиральник"
Працівники "Універсального Прибиральника" періодично миють в нашому салоні вітрини і вивіску. Співпрацюємо майже два роки. Робота відмінна.


Поділитися з друзями:

Переглядів: 871 | Інтерв`ю належить до таких категорій: Меблі, сантехніка, дизайн інтер'єру, Закарпатська область, Миття вікон, вітрин, фасадів

Нові інтерв`ю