Звернулись до Вас із-за незадовільної якості прибирання попередньої клінінгової компанії.
21.09.2016
Магазин "MOYO"
м.Ужгород, пл.Корятовича, 12 | Тел.: 050-38-455-15 сайт

На запитання відповів Максим Кобзяк, Директор магазину

1. Розкажіть про діяльність Вашої компанії (магазину), про послуги, які Ви надаєте чи про товари, які продаєте:
Продаж цифрової техніки.

2. Як Ви відноситесь до чистоти? Наскільки важливо для Вас підтримувати Ваш офіс (магазин, квартиру) у чистоті і чому?
Надзвичайно важливо, адже від цього залежить перше враження клієнта про магазин і покупку у ньому.

3. Скажіть, чому Ви звернулись у клінінгову компанію?
Незадовільна якість прибирання попередньої клінінгової компанії.

4. Які головні, на Ваш погляд, відмінності у роботі прибиральниць (до яких ми всі звикли) та професійних клінерів?
Якість послуг та сумлінне ставлення до роботи.

5. Будемо вдячні Вам за відгук про роботу клінінгової компанії "Універсальний Прибиральник"
Дотримання всіх стандартів чистоти, сумлінне ставлення до роботи, високий рівень професіоналізму працівників.


Поділитися з друзями:

Переглядів: 316 | Інтерв`ю належить до таких категорій: Закарпатська область, Контрактне щоденне прибирання приміщень, Комп'ютери та аксесуари, інтернет-послуги

Нові інтерв`ю