«Це — чистий бізнес, який близький мені по духу» | ||
Цією публікацією ми продовжуємо цикл інтерв’ю з франчайзі клінінгової компанії «Універсальний Прибиральник», в яких вони розповідають, що підштовхнуло їх до того, щоб започаткувати власну справу, чому зупинили свій вибір на сфері надання клінінгових послуг, чому обрали франшизу «Універсальний Прибиральник», а також діляться своїм досвідом, секретами, мріями.
Зрештою, я звільнився і з цієї роботи і повністю зосередився на своїй справі. Для мене дуже важлива свобода — щоб я сам приймав рішення, відповідав за свої вчинки. Так, я би міг залишитись працювати в юриспруденції — переді мною там відкривались великі перспективи, я би міг зробити хорошу кар’єру, — але я зробив вибір на користь підприємницького життя, бо для мене це свобода. — За освітою Ви юрист, так?
— Мабуть, це батьки Вас намовили вивчитись на юриста. Чи Ви самі так вирішили?
— А як Ви потрапили в клінінговий бізнес?
Окрім того, мене привабила сама суть цього бізнесу. Він пов’язаний з прибиранням приміщень, з чистотою, а не з продажем алкоголю і тютюну, наприклад. Це — чистий бізнес, який близький мені по духу. Далі я прочитав вимоги до франчайзі. Як на мене, цим вимогам я цілком відповідав. Відтак зідзвонився з власником франшизи, з Анатолієм Мельником. Ми з ним поспілкувались, він мені запропонував для більш детального ознайомлення з нюансами цього бізнесу приїхати на всеукраїнську конференцію франчайзі «Універсального Прибиральника» в Сімферополі у вересні 2012 року. Я зібрався і поїхав на цю зустріч. В підсумку поспілкувався там з діючими франчайзі та з самим власником франшизи. Мені дуже сподобався цей бізнес. В свою чергу, власнику франшизи я підійшов за всіма параметрами і він мені її продав. Так я почав займатись цим бізнесом. — Тобто Ви в мережі «Універсальний Прибиральник» уже цілих 5 років…
— Що Вам дало придбання франшизи? Чи не краще було відкрити клінінгову компанію за класичною схемою і займатись цим бізнесом під власною торговою маркою?
Другий момент — у всіх обласних центрах України представлені філії, які працюють під цією ТМ. Я, коли спілкуюсь з клієнтом, можу себе позиціонувати як представника оцієї мережі. І коли я кажу, що у нас філіями по всій Україні, то, відповідно, відразу зростає значущість моєї організації в очах потенційного клієнта. Тобто він розуміє, що це велика організація, і прийняти рішення співпрацювати з нами йому значно легше. Третій момент. У нас обороти не дуже великі, тож тримати в штаті окремо бухгалтера мені не дуже вигідно. В «Універсальному Прибиральнику» ж є бухгалтер, який обслуговує всю мережу, відповідно, у мене скорочуються витрати на організацію роботи бухгалтера. Четвертий важливий момент — це наявність сайту. Сайт розкручений, відвідуваний, знаходиться на перших позиціях в Google. Дуже багато замовлень приходить саме з нього. Тобто, придбавши франшизу, я вже не переймаюсь тим, що мені ще потрібно витрачатись на створення і розкрутку власного сайту. П’ятий момент — це доступ до досвіду, знань інших франчайзі, моїх колег. Річ в тому, що в клінінгу виникає дуже багато питань, з якими раніше ти не стикався і не знаєш, що робити — як чистити ту чи іншу поверхню, як організувати роботу на об’єкті. А тут в тебе завжди є можливість поспілкуватись з франчайзі з інших міст, які поділяться досвідом. А досвід у всіх колосальний, величезні такі поклади інформації. Ну, і ще один плюс у франшизі — проведення власником франшизи періодичних зустрічей, зборів, конференцій, коли з’їжджаються франчайзі з усіх міст і відбувається взаємний обмін досвідом, зустрічі з постачальниками, лекції, пов’язані з продажами, з організацією бізнесу, технологією прибирання і так далі. — З якими труднощами Ви зіткнулися на самих початках, увійшовши в новий для себе бізнес?
— Яке в Черкасах конкурентне середовище на ринку клінінгових послуг?
— Як з ними боретесь?
Крім того, ретельно підбираю персонал — щоб дівчата були охайні, акуратні, ввічливі, без шкідливих звичок, відповідальні. Щодо цінової політики. Я не намагаюсь демпінгувати, тому що в цьому випадку ніхто толком не заробить і якість послуг буде падати. Багато уваги приділяю продажам, тобто тому, як спілкуватись з потенційним клієнтом, як переконати його співпрацювати з нами. Можливо, це все і є боротьба з конкурентами, але я б не назвав це боротьбою — я просто намагаюся робити свою справу добре, от і все. — Чи вдається Вам вигравати тендери на обслуговування великих мережевих компаній?
— Чи є щось таке, що Вас не влаштовує у франшизі «Універсальний Прибиральник»? Можливо, чогось бракує?
— Пане Юрію, що зараз, після п’яти років, мотивує Вас і надалі працювати в сфері надання послуг з прибирання? Суто гроші чи є ще щось?
Знаєте, клінінг дає можливість для розвитку. Наразі я не бачу горизонту, де б я міг зупинитися. Тут нема якоїсь планки, як, власне кажучи, і в підприємництві в цілому, на відміну від роботи за наймом, де ти обмежений зарплатою. Власне в цьому і проявляється свобода — що ти нічим не обмежений. — Але, вочевидь, і ризики більші, ніж коли просто працюєш за наймом…
— До речі, хотів Вас про це запитати — як дієте в таких ситуаціях?
— Останнє запитання: який Ваш основний пріоритет на найближчу перспективу?
Опубліковано: 5.07.2017 | ||
Категорія: Інтерв`ю з франчайзі | Переглядів: 410 |
Більше інтерв`ю
Читайте і любіть нас :)Дякуємо. Гарного вам дня! |