Новини » 2009 » Серпень » 20 »
ЧИСТИЙ-ЧИСТИЙ бізнес
Розмова з директором компанії "Універсальний Прибиральник" Анатолієм Мельником.

Що Ви вкладуєте в поняття "соціально спрямований бізнес"?

Перший аспект - це формування ставлення до чистоти. Для нас окрім звичайного бізнесу є поняття ідеології, є гасло: "Коли навколо ЧИСТО – ЧИСТО в душі", бо, коли людина бачить навколо чистоту, вона звикає до неї зсередини. Другий – це практичні кроки, своєрідні соціальні акції: прибирання територій, чищення озер тощо. Іще є ідея уроків чистоти в школах. Все це і є соціальна спрямованість наша. Для кращого ефекту треба більше регіонів, тоді ми вже матимемо вплив, люди будуть бачити, що це компанія з серйозними намірами. Планується, що з весни все це буде невід'ємною частиною нашої роботи.

Наскільки зараз клінінговий бізнес користується попитом?

Цей бізнес дуже динамічно розвивається. У столиці зараз близько 50 компаній, у мільйонниках -25. У Франківську - 5, але серйозні з них лише 3. А для міста у 250-300 тис. – це дуже мало, вони не охоплюють навіть 15% того ринку, який потенційно може розвинутися. Можливості дуже великі: у Донецьку підписали договір, вони будуть працювати з величезними об’єктами – ТЦ Донецьк Сіті, стадіон Донбас Арена, на які фірми дають тендер, тобто потреба у такому бізнесі величезна, і вона прогресує.

Джерело: franchising.ua


Поділитися з друзями:

Категорія: Новини компанії | Переглядів: 1253

Свіжі новини


Читайте і любіть нас :)

Дякуємо. Гарного вам дня!