Новини » 2010 » Січень » 13 »
Чистота - це аксіома успішного бізнесу!
Багато підприємців звикли до того, що вкладати гроші в рекламу - це важливо. Без сумніву, це так і є. Але дуже часто вони не погоджуються з тим, що не менш важливо підтримувати чистоту та охайність вітрини магазину чи приміщення офісу (самотужки або за допомогою клінінгової компанії).

Чому не погоджуються? Дорого. Дешевше не прибирати, або робити вигляд прибирання (оплачуючи копійки стареньким прибиральницям або ще гірше, зваливши цей обов'язок на плечі продавців, охоронців, менеджерів чи інших працівників). Але насправді гірше роблять тільки собі. Тому-що класична реклама в сучасному бізнес-середовищі (в газетах, на радіо, інтернет) – це вже не просто реклама, це заклик і попри все - бажання швидко отримати прибуток. Коли людина, Ваш потенційний покупець, завдяки рекламі прийде до Вас і побачить заляпану вітрину, а вивіски і взагалі не помітить (із-за трьохрічного пилу й бруду на ній) або зайшовши в середину офісу, підніме з ковроліну такий порох як після вибуху, то виходить, що це вже аж ніяка не реклама, а навпаки – АНТИРЕКЛАМА. Він може більше ніколи до Вас не прийти. Не допустіть цього!

На сьогоднішній день ЧИСТОТА - це вагома складова новітнього маркетингового механізму. Чистота – це реклама зсередини (пригадайте Стівена Кові і його "7 звичок"). Чистота офісу, магазину, салону приваблює людей, притягує до себе покупців. Заохочує їх залишитись і більше часу провести в магазині, а в вашому офісі вони почувають себе комфортніше й впевненіше. І поряд з якісним обслуговуванням все це формує внутрішнє враження про Ваш бренд (магазин, компанію).

Сьогодні чистота - це аксіома успішного бізнесу. І молоді підприємці вже взяли це правило на озброєння (більшість договорів на прибирання вкладено саме з молодим бізнес-середовищем). Як це не дивно звучить, але чистота – це зброя, завдяки якій можна вполювати силу-силенну покупців.


Корпоративний сайт компанії змінив рубрику "Наші Клієнти" на "Вони обрали ЧИСТОТУ". Відтепер ми докладно розповідатимемо про наших клієнтів, оскільки твердо вважаємо, що зовсім не достатньо просто дати перелік клієнтів. Вагомо показати, чому клієнт зробив вибір на користь клінінгу, чому обрав ЧИСТОТУ.



Поділитися з друзями:

Категорія: Новини компанії | Переглядів: 1616

Свіжі новини


Читайте і любіть нас у соц.мережах:

Дякуємо. Гарного вам дня!